پیامک تبلیغاتی برای کارواش داران چه مزیت هایی دارد؟

پیامک تبلیغاتی برای کارواش داران چه مزیت هایی دارد؟

kiej_z5.jpg

موضوع مورد بحث در این مقاله در رابطه با پیامک تبلیغاتی می باشد.

احتمالا شما نیز اگر به واسطه ی بیزینس یا کسب و کار تان در رقابت های اقتصادی باشید، حتما با اصطلاح پیامک تبلیغاتی آشنا شده اید.

امروزه با نزدیک شدن رقابت لحظه ای و تنگاتنگ میان مشاغل مختلف، نمی توان گفت بازاریابی تنها مختص به کسب و کاری های خاص می باشد.

به عنوان مثال شاید برای تان عجیب باشد که کارواش ها نیز جز آن دسته از مشاغلی باشند که بتوانند برای ارائه خدمات از  پیامک تبلیغاتی استفاده کنند.

اما خوب کارواش ها هم برای بهبود وضعیت کسب و کارشان از پیامک تبلیغاتی استفاده میکنند.

مسلما در بازه ی زمانی کوتاهی متوجه خواهید شد که رونق کسب و کار در کارواش ها و تعداد مشتری هایی که جویای خدمات از کارواش مورد نظر می باشند،افزایش  قابل توجهی یافته اند.

 ماهیت استفاده از پیامک تبلیغاتی برای کارواش ها

شاید برای تان سوال پیش بیاید که استفاده از پیامک تبلیغاتی برای کارواش ها چه مزیت ها و فوایدی را برای شان در پی خواهد داشت.

طبیعتا اولین دلیل گام برداشتن به سوی چنین اقداماتی و استفاده از شیوه های بازاریابی پیامکی، این است که سود دهی کسب و کارتان را افزایش دهید و درآمد بیشتری را کسب کنید.

اما مسلما استفاده از پیامک تبلیغاتی اهداف دیگری را نیز در بر خواهد داشت که با روش هایی غیر مستقیم و هوشمندانه در قالب خدمات پیامک تبلیغاتی کسب و کار را به سمت موفقیت بیشتر و متداوم تر خواهد برد.

اصول کسب و کار یک کارواش را برای تبلیغ و بازاریابی در نظر بگیرید. چطور می توان با روشی هدفمند و برنامه ریزی شده به شیوه ای اصولی برای کارواش ها بازاریابی و تبلیغاتی مفید در پیش گرفت؟

روش های تبلیغات از گذشته تا به حال چه تغییری کرده است؟

تصور کنید که شیوه هایی مانند پخش تراکت های تبلیغاتی در سالهای گذشته تا چه اندازه مرسوم بوده، اما امروزه با پیشرفت های چشمگیری که در دنیای تبلیغات در دنیا رخ داده،  این شیوه ها در بازاریابی امروزی تقریبا منسوخ شده اند.

در دنیای تبلیغات امروز، مهمترین مساله کم کردن هزینه ها و بازیابی بیشتر است.

یکی از ابزارهایی که به کاهش چشم گیر هزینه ها کمک میکند ارسال پیامک تبلیغاتی هدفمند است.

چرا استفاده از پیامک تبلیغاتی را شیوه ای به صرفه در تبلیغات می دانند؟

شاید برای تان سوال پیش بیاید که قیمت اس ام اس تبلیغاتی چقدر می باشد و چرا شیوه تبلیغاتیمقرون به صرفه در بازاریابی به حساب میاید؟

ارسال اس ام اس یکی از تاثیر گذارترین انواع بازاریابی مستقیم است، که طبق تحقیقان بالغ بر 90% از این پیامک ها توسط کاربران روی گوشی موبایل باز میشود.

به طور میانگین هر فرد در طول روز، حدود 84 بار گوشی تلفن همراه خود را چک میکند، پس این یک موقعیت خوب برای نمایش دادن نام برندتان است.

با توجه به مزیت هایی که اس ام اس مارکتینگ یا همان تبلیغات پیامکی دارد، قیمت آن بسیار مقرون به صرفه است.

کابردهای ویژه و مهم پیامک تبلیغاتی برای کارواش ها؟

از جمله مهم ترین کارهایی که می توانید با پیامک تبلیغاتی برای بهبود فعالیت های تان در کارواش ها انجام دهید را می توانید درموارد اشاره شده در زیر مشاهده نمایید:

معرفی کارواش تان همراه با خدماتی که ارائه می دهد:

این کار را میتوانید بر اساس شماره هایی که در یک محله ثبت شده است انجام دهید.بیزینس های محلی یا اصطلاحا  Local business ها میتوانند بهترین استفاده را از ارسال منطقه ای و محله ای داشته باشند.

فقط کافی است  شماره هایی که در بانک های سامانه پیامکی قرار دارد را به عنوان مخاطب انتخاب کنید و اقدام به ارسال کنید.

میتوانید از بانک های مختلف مانند بانک شماره منطقه ای، محله ای، کد پستی، و ارسال از روی نقشه استفاده کنید.

استفاده از پیامک تبلیغاتی برای اطلاع رسانی در خصوص ارائه انواع قیمت های شستشو در کارواش ها

در بازار رقابتی، میتوانید  با ارسال تخفیف ها و قیمت های رقابتی به مشتریان از رقبا یک قدم جلوتر باشید.

استفاده از پیامک تبلیغاتی در خصوص اطلاع رسانی برای آفرهای ویژه در کارواش ها

اگر آفر یا پیشنهاد ویژه ای برای مشتریان دارید، بمیتوانید بدون معطلی آنها را با خبر کنید. سرعت انتقال اطلاعات یم مزیت رقابتی برای شما به وجود میاورد. سریع ترین ابزار برای انتقال اطلاعات ارسال پیامک میباشد.

قبل از اقدام به خرید پنل اس ام اس حتما با دقت خیلی زیاد تمام سامانه هایی که این خدمات را ارائه میدهند بررسی کنید.

یک سامانه حرفه ای میبایست به طور تمام وقت پشتیبانی پنل اس ام اس را انجام دهد و در موارد اظطراری مشکلات را برای کاربران مرتفع کند.

برای اطلاع از خدمات سامانه پیامکی مدیانا کلیک کنید.

پتروسا، برترین وبسایت ارائه دهنده تجهیزات نفت و گاز

پتروسا، برترین وبسایت ارائه دهنده تجهیزات نفت و گاز

  • معرفی شرکت

شرکت پتروسپنتا آذر با نام تجاری پتروساکو با تکیه بر دانش متخصصان شرکت و همچنین با تجربه‌ای قریب به 20 سال توانسته است نام نکویی در زمینه تولید، واردات و تامین تجهیزات نفت و گاز از خود برجای گذارد.

nwyt_d1.jpg

  • لوله

بی تردید خطوط لوله انتقال نفت و گاز از شریان‌های مهم اقتصادی کشور و از سرمایه‌های ارزشمند ملـی بـه شـمارمی‌روند. بنابراین لازم است مجموعه‌های کارفرمائی، پیمانکـاری و بهـره بـرداری احسـاس مسئولیت نموده و ازمحصولات و ادواتی استفاده کنند که از پیشرفته‌ترین فناوری‌هـا برخوردار بوده و معتبرترین استانداردهای روز دنیا را دارد.

یکی از بخش‌های اصلی تشکیل دهنده یک مجموعه طراحی پروژه‌های صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، بخش پایپینگ می‌باشد و لوله به عنوان  مهم‌ترین قسمت از مجموعه پایپینگ است که بخش وسیعی از طراحی پروژه‌ها را  به خود اختصاص می‌دهد و دارای انواع مختلفی است. بطور کل لوله‌ها در بخش صنعتی به دو دسته لوله‌های فلزی و لوله‌های غیرفلزی تقسیم می‌شوند که هرکدام کاربردهایی متفاوت و متنوعی دارند. که در ادامه تنها به بررسی ویژگی‌ها و کاربردهای لوله‌های فلزی می‌پردازیم.

  1. انواع لوله‌های فلزی
  1. لوله‌های فولادی ضد زنگ (Stainlss Steel)                                                      

این نوع فولاد ترکیبی از آلیاژ آهن، کرم و نیکل می‌باشد و بسته به میزان کرم و نیکل موجود در فولاد از انواع متنوعی برخوردار است. در واقع تعداد زیاد انواع و رده‌های فولاد ضد زنگ نشانگر آن است که این فولادها به طور وسیعی در صنایع مختلف کاربرد دارند.

با توجه به سختی فرآیند ساخت این نوع فولاد  معمولا از قیمت بالایی برخوردار می‌باشند، که همین موضوع سبب گشته تا در پروژه‌هایی که هزینه جزء پارامترهای کم اهمیت تلقی شود، بکار رود.

جالب است بدانید در صورتی‌که عملیات پرداخت سطحی بر روی لوله‌ها انجام گیرد این لوله‌ها قابلیت آن را دارند تا از نفود و رشد میکروب‌ها جلوگیری نمایند و امکان استفاده در صنایع غذایی و آشامیدنی را پیدا می‌کنند.

از خصوصیات این فولادها می‌توان به مقاومت بالای آن‌ها در برابر فشار، خوردگی و دمای بالا اشاره کرد.

  1. فولاد آلیاژی (Low Temperature Carbon Steel)                                

فولاد آلیاژی از کربن وآهن و برخی مواد و فلزات مانند سیلیس، مولبیدن، منگنز و … با عیار بسیار پایین ساخته می‌شود.

این نوع از لوله‌های فولاد آلیاژی به علت پایین بودن انبساط حرارتی آن‌ها نسبت به سایر فولادها بیشتر در خطوط گاز سرد و خشک مانندخطوط نیتروژن و سیالات سرد با فشار متوسط و بالا استفاده می‌گردند.

  1. فولادهای آلیاژی کربن دار( Alloy Steel)

فولادهای آلیاژی کربن دار، آلیاژهای دیگـری از آهن هسـتند که با افـزودن کربن، سـیلیس و فلزاتی همچون مولبیدن، نیکل، وانادیم، کرم و برخی دیگر از فلزات با عیار بالا ایجاد می‌شود.

  1. لوله‌های فولادی

مزیت استفاده از لوله‌های فولادی به پارامتر مقاومت و هزینه نسبی بستگی دارد. این نوع لوله‌ها  نسبت به پرتوهای UV و محیط‌های با دمای زیاد مقاوم هستند.

 از دیگر مزیت‌های این نوع لوله‌ها می‌توان به قابلیت جوشکاری، مقاومت در برابر خوردگی، دوام و هزینه مناسب اشاره کرد.

  بطور کل لوله هـای فولادی را بر اساس نوع ساخت به دو دسته لوله‌هـای درزدار و لوله‌هــای بدون درز تقسیم می‌نمایند.

  1. لوله‌هــای بدون درز

لوله فولادی بدون درز در اصطلاح به لوله مانسمان یا سیم لس (seam-less) معروفند. واژه «بدون درز» به معنی عدم وجود درزهای جوش است.

 در فرایند تولید این دسته از محصولات از مقاطع فولادی اعم از شمش استفاده می‌شود و پس از حرارت و کشش و سایر فرایندها به لوله فولادی تبدیل می‌شود.

همچنین از این لوله‌ها معمولا در شرایطی استفاده می‌شود که دما و فشار افزایش می‌یابند.

لوله‌های فولادی بدون درز در موارد مختلف در صنعت نفت و گاز به کار می‌روند:

عملیات‌های بالادستی (لوله‌های نفتی) (OTCG)

عملیات‌های میانی (انتقال و توزیع سیالات مانند نفت، گاز، بخار، اسیدها، دوغاب‌ها)

عملیات‌های پایین دستی (لوله‌های فرایندی برای تصفیه نفت و گاز در محصولات مشتق شده)

کاربردهای لوله کشی عمومی در زمینه تأسیسات

  1. لوله‌های درزدار

لوله‌های درزدار ((welded pipe،  به لوله‌هایی گفته می‌شود که از شکل‌دهی و جوش دادن ورق‌های فولادی با ضخامت‌ها و جنس‌های مختلف تولید می‌شوند.

بدین صورت که ابتدا ورقه‌هایی با ضخامت‌های متفاوت و بر پایه اندازه نهایی لوله برش داده می‌شوند، سپس به دستگاه نورد منتقل شده  و بعد از آن درز به وجود آمده جوشکاری می‌شود در واقع لوله بدون درز، از جوش دادن دو سر ورق فولادی ساخته شده و به همین دلیل لوله به شکل یکنواخت نبوده و درزدار است.

لوله درزدار، دارای سختی زیادی هستند و می‌توانند نیرو و فشار بالایی را تحمل کنند و با توجه به وزن کمی که دارند بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی هستند.

لوله‌های درزدار بر اساسی نوع روشی که به واسطه آن ورق‌های فولادی به هم جوش داده می‌شوند به دسته‌های جوشکاری الکتریکی، زیرپودری و ذوبی الکتریکی تقسیم می‌شوند که در ادامه به اختصار تشریح شده‌اند.

  • جوشکاری الکتریکی (Electric Resistance Welded)

 در فرآیند جوشکاری الکتریکی لبه‌های ورق در اثر حرارت یک  دستگاه جوش الکتریکی به حالت مذاب درآمده و به یکدیگر جوش می‌خورند، به لوله‌هایی که بر اثر جوشکاری الکتریکی حاصل می‌شوند به اختصار ERW گفته می‌شود.

  • جوشکاری زیرپودری (Submerged Arc Welding)

 یکی از پرکاربردترین روش‌های جوشکاری در صنعت است. در این روش وقتی لبه‌های ورق با یکدیگر نور می شوند شکافی V شکل بین آن‌ها به وجود می‌آید که با دستگاه جوش قوس الکتریکی شکاف را با زیر پودرهای مخصوص پر می‌کند.

  • جوشکاری ذوبی الکتریکی  (Electric Fusion Welding) 

 از این روش جوشکاری در تولید لوله درز مستقیم و یا درز مخفی استفاده می‌شود. لوله‌های درزداری  که به وسیله این نوع جوش کاری تولید می‌شوند به لوله های EFW معروفند.

  1. اتصالات فشار قوی

اتصالات فشار قوی دستهای از اتصالات صنعتی هستند که نقش مهمی در رشد صنایع مختلف از جمله نفت و گاز و پتروشیمی دارند.

 اگرچه اتصالات فشار قوی تجهیزات بسیار کوچکی هستند اما قلب صنایع انتقال سیالات محسوب می‌شوند؛ این اتصالات معمولاً از فولاد و آلیاژهای خاص ساخته میشوند که بسته به فشار سیال و اندازه سایر تجهیزات دارای انواع مختلفی هستند.

 از جمله اتصالات فشار قوی که توسط شرکت پتروسا تأمین و تولید می‌گردد می توان به انواع  زانویی (جوشی و دنده ای)، فلنج (کور، لبه دار، گلودارو ساکت)، سه راهی، درپوش، رابط و مهره ماسوره اشاره کرد.

 از آن‌جا که جابه‌جایی این سیالات همواره با فشار زیادی و درجه حرارت بالا صورت می‌گیرد لازم است تا با بررسی دقیق میزان جابه‌جایی از متناسب‌ترین نوع از اتصالات استفاده شود.

  • برخی از مشتریان ما

گروه مپنا، ماموت، شرکت نفت ایرانول،گلوبال پترو تک و...

باتوجه به تنوع و پیچیدگی‌های صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کارشناسان شرکت آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. جهت مشاوره می‌توانید با شماره 86073350-021 و یا از طریق سایت info@petrosaco.com  با ما تماس حاصل نمایید.

آدرس سایت فارسی: petrosaco.com/fa

آدرس سایت انگلیسی: petrosaco.com

چگونه با ارسال اس ام اس خدمات با کیفیت تری ارائه بدهیم؟

چگونه با ارسال اس ام اس خدمات با کیفیت تری ارائه بدهیم؟

76t1_b6.jpg

اگر از بازاریابی پیامکی به نحوه صحیح استفاده کنید، علاوه بر اینکه به مشتریان خود دسترسی پیدا می کنید، آن ها را مشتریان دائمی خود می کنید.

اگر شما کسب وکاری راه اندازی کرده اید که قصد توسعه وگسترش آن را دارید و نیاز به تبلیغ دارید، ما به شما پنل ارسال اس ام اس را معرفی می کنیم.

با توسعه روز افزون تکنولوژی و رسانه های اجتماعی در بین افراد جامعه، دیگر به صورت معمول قادر به انجام امور جاری زندگی

خود نیستیم.

یکی از این تکنولوژی ها سامانه پیامکی است. بهترین راه و وسیع ترین راه برای تبلیغ کسب وکار های کوچک و بزرگ و نوپا، استفاده از پنل ارسال اس ام اس می باشد.

این روش با کم ترین هزینه و با سرعت بیشتر و همچنین امکان ارسال اس ام اس انبوه، شما را در رسیدن به هدف یاری می کند.

شما می توانید بازدهی فعالیت های بازاریابی تان را  با پنل ارسال اس ام اس اندازه گیری کنید و تأثیر ارتباط با مشتریان را بررسی کنید.

می توانید از طریق ماژول انتقادات و پیشنهادات،این امکان را به مشتریان بدهید که نظراتشان را از طریق ارسال پیامک اعلام کنند.

این امر باعث می شود شما به یک پله جلوتر حرکت کنید، زیرا با انتقادات و پیشنهادات سازنده می توانید به مزیت رقابتی دست پیدا کنید.

در این سامانه میتوانید به جای شماره از نام تجاری استفاده کنید و باعث ماندگاری نام تجاری کسب و کار تاندر ذهن مشتریان خود شوید.

به همین سادگی نام برند خود را بر سر زبان ها بیاورید.

مدیران و صاحبان کسب و کار چگونه از پنل ارسال اس ام اس استفاده میکنند؟

ما همیشه به صاحبان مشاغل توصیه می کنیم که برای توسعه و پیشبرد اهداف خود از پنل ارسال اس ام اس استفاده کنند، در حالی که مشتریان نیز می توانند از مزایای پنل ارسال اس ام اس، بهره مند شوند. چگونه؟

با دریافت پیامک، از تخفیف ها و پیشنهاد های اختصاصی مطلع می شوند و با برند مورد علاقه خود راحت تر و سریعتر ارتباط برقرار می کند و این راهی است برای وفادار کردن مشتریان.

ما در تلاش هستیم تا با استفاده از پنل ارسال اس ام اس، فرهنگ استفاده از پیامک را در کشور توسعه دهیم، این تلاش ما قطعاً به صاحبان کسب وکار در جهت ارائه خدمات بهتر به مشتریانشان کمک قابل توجه ای خواهد کرد.

استفاده از پنل ارسال اس ام اس در موارد غیر تبلیغاتی

علاوه بر استفاده از پنل ارسال اس ام اس برای تبلیغات، برای موارد غیر تبلیغاتی هم می توان استفاده کرد برای سازمان هایی که به دنبال ارائه خدمات هستند، مانند بیمارستان ها، نمایندگی بیمه، مراکز مذهبی و مساجد، مدارس، دانشگاه ها .

در تمامی مواردی که نام برده شد، اکثر مشتریان دائمی هستند یا حداقل برای یک بار به این مراکز مراجعه کرده اند.

از طریق پنل ارسال اس ام اس، اطلاعاتی در زمینه سلامت و رعایت بهداشت و یا تخفیف در ارائه خدمات، می توانید ارسال کنید.

با استفاده از سامانه ارسال و دریافت پیامک، بهترین بازخورد پیامک های ارسال شده را دریافت می کنید:

ارائه بخش نظر سنجی در مورد خدمات ارائه شده در بخش های مربوطه با پنل ارسال اس ام اس

با استفاده از سامانه پیامکی، از مشتریان خود بخواهید که انتقادات و پیشنهادات خود را به صورت مستقیم با مدیریت یا مسئول مربوطه در میان بگذارند.

ایجاد صندوق انتقادات و پیشنهادات هوشمند در بخش های مختلف بیمارستان، برای سهولت در ارسال پیامک

با کمک پنل ارسال اس ام اس این امکان را به مشتریان خود بدهید که پیشنهادات و انتقادات مربوط به نحوه برخورد پرسنل بیمارستان و کادر درمانی و همچنین پرسنل امور اداری را با این روش بیان کنند.

علاوه بر اینکه می توان به وسیله پنل ارسال اس ام اس، از نظرات مشتریان جویا شد، می توان نظرات پرسنل و کادر اداری را در مورد رفتار ارباب رجوع نیز جویا شد.

ارسال انبوه با پنل ارسال اس ام اس چه مزایایی دارد؟

با در اختیار داشتن پنل ارسال اس ام اس می توانید به شماره های منطقه مورد نظر و یا شماره های شهر و استان های سراسر کشور پیامک ارسال کنید.

شماره های همه ی شهر ها و مناطق مختلف کشور در سامانه پیامکی ثبت شده است و شما می توانید به راحتی به تمامی شماره ها پیامک ارسال کنید.

سرعت بالای ارسال پیامک یکی از مزایای مهم  است که کار را برای ارسال اس ام اس انبوه راحت تر می کند.

ماندگاری پیامک در گوشی همراه  یکی از مهمترین مسایل است.

اس ام اس فضای زیادی را احاطه نمی کند و هیچ زحمتی برای نگه داری ندارد، پس تنها کاری که شما باید انجام دهید، این است که از محتوای مناسب استفاده کنید تا برای مخاطبان جذابیت داشته باشد.

تنوع در انتخاب مخاطب یکی از مواردی هست که در هدفمند کردن تبلیغات تاثیر مثبت دارد.

با استفاده از یک سامانه پیامکی میتوانید مخاطبان را با دقت تفکیک کنید.

می توانید با استفاده از سامانه پیامکی به تمام مناطق شهرهای بزرگ، پیامک ارسال کنید.

قابلیت ارسال پیامک انبوه به اصناف، پزشکان، اساتید دانشگاه، ارگان های دولتی، بیمارستان ها و …،

 با داشتن پیش شماره مربوط به استان یا شهر مورد نظر می توانید با استفاده از سامانه پیامکی، پیامک ارسال کنید.

می توانید شماره های مخاطبان خود را در دسته بندی های مختلف تنظیم کنید تا در زمان ارسال پیامک انبوه، سریعتر ارسال کنید.

همچنین با استفاده از پنل اس ام اس می توانید مناسبت های ملی را به صورت ارسال پیامک انبوه، ارسال کنید.

با امکانات پنل ارسال اس ام اس ما هرگز در بازاریابی خود شکست نخواهید خورد.

اگر هنوز هم پنل ارسال اس ام اس ندارید، با توصیه های ما، به همراه داشتن پنل ارسال اس ام اس در کسب و کار خود فکر کنید.

منبع: وبسایت پنل پیامک مدیانا

خدمات نظافت منزل با «خدمت از ما»

خدمات نظافت منزل با «خدمت از ما»

خدمات نظافت منزل موارد متعددی را شامل می‌شود؛ از نظافت منزل و وسایل آن گرفته تا نظافت راه‌پله و شستشوی نما. پیش‌تر پیدا کردن بهترین‌های نظافت منزل چالشی وقت‌گیر محسوب می‌شد، اما با کمک بازار آنلاین «خدمت از ما» دیگر اینگونه نیست. علاوه بر دریافت خدمات بهترین متخصصان قالیشویی، نظافت راه‌پله، سمپاشی منازل و مبل شویی «خدمت از ما»، شما می‌توانید هزینه این خدمات را نیز از چند متخصص به رایگان استعلام کنید. در این مطلب قصد داریم تعدادی از محبوب‌ترین خدمات دسته نظافت منزل یعنی قالیشویی، نظافت راه‌پله، سمپاشی منازل و مبل شویی «خدمت از ما» را بررسی کنیم.

 

7kd4_a8.jpg

 

مبل شویی «خدمت از ما»

مبل‌ها بخش مهمی از منزل ما و دکوراسیون آن را تشکیل می‌دهند. به علت استفاده زیاد، امکان کثیف شدن آنها بسیار زیاد است. درصورتی‌که آلودگی روی مبل به‌گونه‌ای باشد که با دستگاه‌های خشکشویی پاک نشود، به‌ویژه زمانی که رنگ مبل روشن است، شما به خدمات مبل شویی «خدمت از ما» نیاز خواهید داشت. مبل شویی خدمت از ما به معنی شستشوی مبلمان با آب است. برخی از مشخصات مبل شویی «خدمت از ما» عبارت‌اند از:

  • داشتن اطلاعات کافی در مورد انواع مبل
  • کنترل درجه حرارت فوم شستشو و غلظت آن
  • استفاده از شوینده‌های مناسب برای شستشوی مبلمان
  • نظافت محل پس از اتمام کار مبل شویی «خدمت از ما»

با استفاده از خدمات مبل شویی «خدمت از ما»، کار شستشوی مبلمان شما با بهترین موارد و به‌صورت اصولی انجام خواهد شد تا علاوه بر ضدعفونی، آسیبی به آن نیز نرسد. همچنین، از آنجا که «خدمت از ما» شهرهای مختلف کشور را پوشش می‌دهد، شما می‌توانید با خیال راحت از خدمات مبل شویی در منزل کرج، مبل شویی در منزل تهران، مبل شویی در منزل شیراز، مبل شویی در منزل تهران، مبل شویی در منزل اصفهان و... استفاده کنید. مبل شویی «خدمت از ما» برای شستشوی انواع مبلمان چرم، پارچه‌ای، فوم و حتی سرویس‌های نهارخوری مناسب است.

 

 

قالیشویی

علاوه بر مبل شویی «خدمت از ما»، قالیشویی یکی دیگر از خدماتیست محبوب برای نظافت اساسی منزل است. استفاده از خدمات قالیشویی برای اکثر افراد که آپارتمان‌نشین هستند، یک گزینه بسیار مناسب است. همچنین، گاهی به دلیل ارزشمند بودن یک فرش حتما باید کار شستن آن را به یک قالیشویی خوش‌نام سپرد. خدمات قالیشویی به طور کلی شامل شستشو، غبارروبی و لکه‌گیری می‌شود. در ادامه روش‌های قالیشویی را معرفی می‌کنیم:

1. قالیشویی سنتی

این روش قالیشویی همان روند آویزان کردن فرش، زدن آن برای غبارروبی، پهن کردن فرش روی زمین، خیس کردن آن، پاشیدن مواد شوینده، شستن با فرچه و نهایتا پهن کردن برای خشک شدن است. بعضی شرکت‌ها از این روش برای قالیشویی استفاده کرده و فقط در مرحله نهایی از دیگ خشک‌کن استفاده می‌کنند.

2. قالیشویی نیمه اتوماتیک

در این روش قالیشویی از نیروی انسانی در کنار وسایل اتوماتیک کمک گرفته می‌شود. افراد به کمک ابزار برقی مانند فرچه و شلاق زن جهت آب‌گیری فرش، قالیشویی را انجام می‌دهد. در واقع یک نیروی انسانی در کنار وسایل برقی کار قالیشویی کرج و یا شهرهای دیگر را انجام می‌دهد.

3. قالیشویی اتوماتیک

در قالیشویی اتوماتیک که به قالیشویی مکانیزه هم معروف است، تمام مراحل شستشوی فرش توسط ماشین انجام شده، و نیروی انسانی تنها در قسمت جابه‌جایی فعالیت می‌کند. در قالیشویی اتوماتیک که به دو روش صفحه‌ای و دیسکی انجام می‌شود، فرش شسته شده و سپس در خشک‌کن خشک می‌شود.

 

 

نظافت راه‌پله

علاوه بر مبل شویی «خدمت از ما» و قالیشویی که به فضای داخلی منزل مربوط می‌شوند، فضای خارجی خانه را نیز نباید فراموش کرد. اولین جایی که به محض ورود به ساختمان دیده می‌شود، مشاعات و راه پله‎هاست. همچنین، از آنجا ‌که راه‌پله همواره محل رفت‌وآمد هست، نظافت راه‌پله اهمیت بالایی دارد. نظافت راه‌پله در آپارتمان‌های مسکونی و ادارات شامل خدمات زیر می‌شود:

  • نظافت پله‌ها، راهروها و پاگردها
  • پاک کردن قرنیزها و نرده‌ها
  • نظافت دیواره‌های راه‌پله
  • پاک کردن شیشه‌ها از داخل
  • شستشوی درب و کابین آسانسور
  • شستن درب ورودی و محوطه ورودی ساختمان

اگر ساکن تهران هستید، هزینه نظافت راه‌پله مرکز تهران، نظافت راه‌پله غرب تهران، نظافت راه‌پله شرق تهران و مناطق دیگر بسیار مناسب است. نظافت راه‌پله در مشهد و سایر شهرهای تحت پوشش نیز به همین صورت است. قیمت نظافت راه‌پله با توجه ساعت کار، تعداد طبقات و همچنین تعداد طبقات پارکینگ مشخص می‌شود.

«خدمت از ما» خدمات نظافت راه‌پله و مشاعات برای ساختمان‌های اداری، مسکونی و... توسط نظافتچی‌های مورداعتماد ارائه می‌دهد. با مطالعه نظرات مشتریان قبلی در نظافت راه‌پله نیز دیگر نیازی به جستجو برای یافتن نیروهای کاری و وظیفه‌شناس نیست. درخواست خود را ثبت کنید، پیشنهاد قیمت بگیرید و از میان برترین شرکت‌ها متعهدترین نیروی نظافت راه‌پله را انتخاب کنید.

 

سمپاشی منازل

سمپاشی منازل در چک‌لیست کارهای مربوط به نظافت منزل معمولا در صدر قرار می‌گیرد. همان‌طور که می‌دانید، سمپاشی منازل برای ریشه کنی ساس، سوسک و سایر حشرات موذی انجام می‌شود. نکته مهم در روش سمپاشی منازل، انجام آن به گونه‌ایست که برای ساکنان منزل کوچکترین ضرری نداشته باشد. به همین دلیل، رعایت اصول سمپاشی منازل در انجام اینکار بسیار مهم است.

اگر به موقع برای سمپاشی منازل دست به کار نشوید، ممکن است این حشرات مشکلاتی در سلامت ساکنان ایجاد کنند. برای مثال، سوسک‌ها به دلیل اینکه می‌توانند در مکان‌های از جمله مانند حمام، انبارها و محل‌های پخت و پز حضور ساکن شوند (با توجه به اینکه با مکان‌های آلوده‌ای مانند فاضلاب در تماس هستند) به سادگی می‌توانند منتقل‌کننده بیماری به ساکنان یک خانه باشند. قیمت سمپاشی منازل در اصفهان و سایر شهرها به متراژ محل، نوع افت و نوع سمی به کار برده شده است بستگی دارد.

 

سخن پایانی

این روزها با شیوع ویروس کرونا دغدغه نظافت منزل و سفارشاتی مانند قالیشویی، نظافت راه‌پله، سمپاشی منازل و مبل شویی «خدمت از ما» نسبت به گذشته چند برابر شده است. شما می‌توانید در بازار آنلاین «خدمت از ما» متخصصان قالیشویی، نظافت راه‌پله، سمپاشی منازل و مبل شویی را پیدا کنید. علاوه بر این، می‌توانید قیمت خدمات را پیش از نهایی کردن درخواست از آنها استعلام کنید. «خدمت از ما» همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا علاوه بر مشاهده اطلاعات متخصصان قالیشویی، نظافت راه‌پله، سمپاشی منازل و مبل شویی، نظرات مشتریان قبلی آنها را بررسی کنید، تا بتوانید بهترین فرد را برای نظافت منزل‌تان انتخاب کنید.

 

منبع: https://q.utoronto.ca/eportfolios/3330/Home_cleaning_services_with

توصیه های ضروری که قبل از خرید خودرو کارکرده باید بدانید

توصیه های ضروری که قبل از خرید خودرو کارکرده باید بدانید

تورم در بخش خودرو امسال به طور افسار گسیخته ای رشد داشته و موجب شده تا خودرو پراید که در اسفند 98 با قیمت 60 میلیون تومان به فروش می رسید در شهریور 99 به رقم 105 میلیون تومان برسد. این خودرو که محبوب قشر ضعیف و متوسط جامعه است در حال حاضر از دسترس این قشر خارج شده و حتی بسیاری از افراد قشر متوسط جامعه  نیز توانایی خرید خودرو پراید صفر کیلومتر را ندارند. ارزان ترین خودرو صفر کیلومتر بعد از پراید تیباست که اکنون در بازه قیمتی بیش از 110 میلیون تومان در بازار آزاد به فروش می رسد. این موضوع باعث شده تا بیشتر اقشار جامعه توانایی خرید خودرو صفر کیلومتر را نداشته باشند و تقاضا برای خرید خودرو کارکرده رو به افزایش است.

دولت در اوایل سال اعلام کرد که حضور دلالان موجب شده تا قیمت خودروها افزایش پیدا کند و تمامی وب سایت های خرید و فروش خودرو را ملزم کرد تا قیمت خودرو را از داخل سایت ها بردارند. علاوه بر این طرح فروش فوری خودرو از سوی دو شرکت خودرو سازی سایپا و ایران خودرو نیز نتوانست پاسخگوی نیاز بازار و افزایش قیمت ها شود.وجود تحریم های سنگین و مشکلات تامین قطعه در کنار افزایش شدید قیمت دلار مزید بر علت شده تا تولید خودرو سازان کاهش یافته و در پی آن قیمت خودرو افزایش پیدا کند.

با این حال خرید خودرو کارکرده که مدت زمانی از عمر آن گذشته باشد می تواند هزینه های زیادی برای خریدار داشته باشد چرا که در برخی از مواقع تعمیرات و اتلاف وقت برای اصلاح مشکلات خودرو هزینه زیادی را به خریدار تحمیل می نماید.

 

کارشناسی خودرو قبل از خرید : تمامی خودروها و قطعات مکانیکی بعد از مدتی استفاده دچار فرسودگی و خوردگی می شوند. خودروها نیز پس  از سال ها استفاده دچارآسیب های زیادی در بخش های مختلف از جمله شاسی ها، بدنه، موتور و گیریبکس و... می شوند که موجب استهلاک و کاهش عمر خودرو می شود. این آسیب ها نقش مهمی در قیمت خودرو دارد. امروزه خدمات کارشناسی خودرو در شهرهای مختلف کشورمان وجود دارد. منظور از کارشناسی خودرو بررسی کامل و صفر تا صد خودرو است. در کارشناسی خودرو رنگ و بدنه خودرو، قطعات تعویضی، وضعیت ترمز و فرمان، چکاپ کامل موتور و گیربکس، تست قطعات کامپیوتری و الکترونیکی، تست رانندگی، میزان کارکرد خودرو و سایر موارد لازم به منظور چک کردن سلامت و تعیین ارزش واقعی خودرو بررسی می شود.خودرو ممکن است در ظاهر بسیار تمیز و مرتب به نظر برسد ولی مشکلات فنی و ایرادات زیادی داشته باشد.

وب سایت ماشین بانک با ارایه خدمات  کارشناسی خودرو در محل   به شما کمک می کند تا به راحتی و بدون دغدغه بتوانید خودرو مورد نظر خود را خریداری نمایید. برای درخواست کارشناس خودرو در محل کافیست به وب سایت ماشین بانک مراجعه کرده و در قسمت ثبت درخواست کارشناسی خودرو، درخواست خود را ثبت کنید تا در کمترین زمان ممکن کارشناسان ماشین بانک به محل اعزام شده و خودرو مورد نظر را مورد بررسی قرار دهند.

 

پیشنهادات خرید خودرو در شهریور 99 برای خودروهای زیر 100 میلیون تومان

پراید که روزی ارزان ترین خودرو ایران بود و اغلب افراد جامعه توانایی خرید آن را داشتند در حال حاضر با قیمت 104 میلیون تومان به فروش می رسد. با توجه به این موضوع می توان گفت که با بودجه زیر 100 میلیون تومان امکان خرید خودرو صفر کیلومتر وجود ندارد.

با این مبلغ می توانید خودروی پرایدی که برای مدتی کارکرده خریداری نمایید یا به دیگر خودروهای تولیدی شرکت سایپا از جمله تیبا و ساینا مراجعه کنید. خودروهای تولیدی شرکت ایران خودرو اغلب قیمت های بالاتری نسبت به خودروسازی سایپا دارند و با بودجه زیر 100 میلیون تومان می توان خودروهای 206، 405 و پارس که حداقل 6 تا 7 سال کارکرده باشند را خریداری نمایید.

در صورتی که مایل هستید که به سراغ خودروهای چینی بروید، امکان خرید خودروهای MVM110  نیز وجود دارد اما باید توجه داشته باشید که هزینه نگهداری و تعمیر خودروهای چینی به مراتب بالاتر از خودروهای ساخت داخل کشور است.

 

 

 

 

 

توصیه خرید برای بازه قیمتی 100 تا 150 میلیون تومان

اگر به دنبال خرید خودرو های صفر کیلومتر هستید با این مبلغ می توانید خودروهای ساینا، تیبا و کوییک خریداری کنید. این خودروها اغلب هزینه ی نگهداری و تعمیرات کمی دارند با این حال نباید انتظار کیفیت عالی داشته باشید بلکه باید به آنها به چشم یک خودرو مناسب برای فعالیت های روزمره بنگرید.

خودروهای کارکرده ای که در این رنج قیمت می توان خریداری کرد شامل 206 تیپ 2، رانا، 207 و اگر خوش شانس باشید هیوندای ورنا و آوانته. همچنین خودروهای چینی بهتری از قبیل MVM 315 ، پژو پارس با کارکرد کمتر از 5 سال خریداری نمایید

 

توصیه خرید برای بازه قیمتی 150 تا 200 میلیون تومان

خودروهای صفر کیلومتری که در این رنج قیمت می توانید خریداری کنید شامل رانا، 206 ، پژو پارس و 405 است.

همچنین با این پول می توانید رنو مگان کارکرده، جک، بایک سابرینا، لیفان X60،  پژو 207 با کارکرد کمتر از 5 سال خریداری نمایید.

هر دستگاه سمند ال. ایکس با افزایش ?? میلیون تومانی نسبت به چهارشنبه هفته گذشته ??? میلیون تومان فایل شد. سمند سورن نیز با ??? میلیون تومان، پژو ??? جی‌ال‌ ایکس به قیمت ??? میلیون تومان، پژو پارس معمولی به قیمت ??? میلیون تومان و پژو پارس با موتور ‌تی. یو? به بهای ??? میلیون تومان در بازار عرضه شد و همه این خودروها بین ?? تا ?? میلیون تومان افزایش قیمت داشتند.

قیمت هر دستگاه پژو ??? تیپ ? با رشد ?? میلیون، ??? میلیون تومان، پژو ??? تیپ ? برابر با ??? میلیون تومان، و هر دستگاه پراید ??? با رشد ? میلیون تومانی ??? میلیون تومان اعلام شد.

 

در صورتی که تصمیم به خرید خودرو دارید، روزانه صدها آگهی خرید و فروش خودرو در وب سایت ماشین بانک درج می شوند. سایت ماشین بانک به عنوان یک وبسایت پیشرو در زمینه خرید و فروش خودرو، به شما کمک می کند تا به راحتی ماشین مورد علاقه خود را انتخاب و خریداری نمایید. روزانه هزاران آگهی خرید و فروش خودرو در سایت ماشین بانک قرار می گیرد و شما میتوانید با مشخص کردن بودجه مورد نظر خود، برند و مدل ماشین، امکانات ماشین، وضعیت ظاهری، بدنه و میزان کارکرد خودرو، ماشین مورد نظر خود را انتخاب نمایید.